{{model.quantity}} کالا
سبد خرید شما خالی است.
{{item.total|number}} تومان
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.

سوال های متداول

چگونه می‌توانم برای خرید آنلاین به سایت تی ال شاپ اعتماد کنم؟
فروشگاه اینترنتی تی ال شاپ جزو معدود فروشگاه‌های آنلاین محصولات دیجیتالی است که دارای شعب فیزیکی ( به نام‌ تاچ لند ) جهت خرید حضوری می‌باشد؛ خانواده تی ال شاپ و تاچ لند یک توزیع کننده مستقیم و بدون واسطه است و کلیه محصولات عرضه شده را مستقیماً از وارد کنندگانمعتبر و رسمی به صورت عمده و یکجا خریداری می‌کند. فروشگاه اینترنتی تی ال شاپ در مركز توسعه تجارت  الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای مجوز رسمی و نماد اعتماد  الکترونیکی می‌باشد و در سامانه کسب و کارهای اینترنتی و رسانه‌‌های برخط  مرکز فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال (زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)  ثبت ملی و قانونی شده است. جهت بررسی اصالت مجوزهای فروشگاه اینترنتی ما  می‌توانید به قسمت «نمادهای اعتماد الکترونیکی» در گوشه پایین سمت راست  سایت مراجعه کرده و با کلیک بر روی لوگوی نمادها از معتبر بودن وبسایت  اطمینان حاصل کنید.
چرا امکان «پرداخت در محل» در تی ال شاپ وجود ندارد؟
با  توجه به تجربیات سنوات گذشته و ثبت سفارشات صوری توسط عده‌ای از کاربران و  احمال هزینه‌های اضافی برای مجموعه، نه تنها فروشگاه تی ال شاپ ، بلکه دیگر  فروشگاه‌های آنلاین نیز این امکان را غیرفعال کرده‌اند. در تی ال شاپ ، اصل  مشتری مداری در اولویت بوده و نگرانی شما مشتریان عزیز از موجودی کالا،  قیمت بروز و ارسال به‌ موقع آن قابل درک است. به همین منظور جهت اطمینان  کامل شما مشتری عزیز تمهیداتی برای شما اندیشیده شده که به شرح ذیل  می‌باشد:
• ارسال مستندات تصویری محصول برای مشتری و اطمینان از موجود بودن کالا:
تی ال شاپ  محصولات خود را بدون واسطه به مشتریان خود عرضه می‌کند و کلیه‌ محصولات  موجود در سایت به صورت ملموس و فیزیکی در انبار ما وجود دارد؛ شما مشتری  عزیز می‌توانید قبل از ثبت و نهایی کردن سفارش خود و جهت اطمینان از موجود  بودن کالا، به کارشناسان پشتیبانی ما در واتس اپ، تلگرام، دایرکت  اینستاگرام پیام داده و درخواست مستندات تصویری از  کالا کنید.
• اطمینان از بروز بودن قیمت‌ها:
تی ال شاپ به صورت روزانه قیمت‌ها را بررسی و بروزرسانی می‌کند و کلیه محصولاتی که  امکان افزودن آن‌ها به «سبد خرید» وجود دارد با همان قیمت ثبت شده امکان  خرید دارند؛ تی ال شاپ خود را موظف می‌داند که محصول را با همان قیمت ثبت  شده در سایت برای مشتری ارسال کند و در سیستم کاری خود چیزی تحت عنوان لغو  سفارش به علت بروز نبودن قیمت را ندارد.
• ارسال سفارشات و تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، یک روز بعد از ثبت سفارش:
تی ال شاپ به مشتریان عزیزی که در کلان شهر اهواز ساکن نیستند اطمینان خاطر میدهد که  سفارش ثبت و نهایی شده‌ی آن‌ها در روز کاری بعدی، جهت ارسال به مقصد،  تحویل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و به لطف خداوند منان تاکنون  در این مهم نیز موفق بوده است. بازه تحویل سفارشات به شما مشتری عزیز با  توجه به بعد مسافتی شهر اهواز با شما ممکن است متغیر باشد - تا کنون موردی  که تحویل سفارش بیش از هفت روز کاری زمان برده باشد مشاهده نشده.
• ضمانت هفت روزه مرجوعی کالای گارانتی دار و سه روزه کالای دارای فاقد گارانتی  رینوکالا در صورت وجود ایراد فنی:
کلیه  محصولات دارای گارانتی، شامل هفت روز مهلت تست فنی و محصولات فاقد  گارانتی، که فقط شامل گارانتی اصالت محصول و سلامت فیزیکی ‌می‌باشند دارای  سه روز مهلت تست فنی از زمان تحویل سفارش به شما مشتری محترم می‌باشد. لذا  شما مشتری محترم می‌توانید در بازه زمانی تعیین شده توسط تی ال شاپ کالای  دریافتی خود را از لحاظ صحت و سلامت بررسی نمایید. شرایط ضمانت تی ال شاپ به تفصیل در ادامه و بخش قوانین و مقررات آماده است.
چرا تاریخ تحویل سفارش به مشتری در وبسایت مشخص نشده است؟
در حال حاضر تی ال شاپ با همکاری شرکت پست  جمهوری اسلامی ایران محصولات خود را ارسال و توزیع می‌کند و شبکه توزیع  مستقلی جهت انجام این امور ندارد؛ لذا امکان تعیین دقیق زمان تحویل از جانب تی ال شاپ وجود ندارد؛ طبق تجربیات، زمان تحویل کالا به مشتری از روز تحویل  سفارش توسط رینوکالا به شرکت پست، بین دو الی هفت روز کاری (با توجه به  بعد مسافت ما با شهر محل سکونت شما و در شرایط عادی) به طول می‌انجامد.
چرا امکان مرجوعی سلیقه‌ای در صورت نارضایتی مشتری وجود ندارد؟
تمامی محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی  تی ال شاپ عرضه می‌شوند نو هستند؛ لذا تی ال شاپ جهت رعایت حقوق مصرف کننده  در جهت تحویل کالای دست اول، نو و استفاده نشده، امکان مرجوعی سلیقه‌ای در  صورت نارضایتی مشتری را در سیستم کاری خود ندارد. با گسترش اینترنت و وجود  وبسایت‌های ایرانی و خارجی متنوع که محصولات حوزه فناوری دیجیتال را مورد  بررسی کمی و کیفی قرار می‌دهند، انتظار می‌رود شما مشتری عزیز، بررسی و  تحقیقات خود را به طور کامل در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارید به عمل  آورید تا از به وجود آمدن چنین مواردی اجتناب گردد.
چرا برخی محصولات در سایت به صورت «استعلامی» هستند؟ امکان ثبت سفارش به چه صورت است؟
برخی  محصولات مانند  کارت گرافیک ، مادربرد و CPU  دارای قیمت ثابتی  نیستند و قیمت‌گذاری آن‌ها به صورت لحظه‌ای است؛ لذا شما مشتری محترم در  صورت تمایل به خرید محصولات استعلامی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه  نارنجی رنگ «استعلام محصول» فرم مربوطه را پر کرده و برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما پس از بررسی موجودی انبار و قیمت بروز با شما تماس بگیرند.
کاربر  گرامی، خواهشمند است در فرم استعلام و در صورت امکان، شماره تلفن همراهی  را وارد کنید که بر روی آن واتس‌اپ یا تلگرام دارید تا کارشناسان ما در  ساعات غیر اداری امکان ارتباط با شما را داشته باشند.
جهت خرید حضوری کجا باید مراجعه کنم؟
شعب  حضوری تی ال شاپ در حال حاضر با نام «تاچ لند» در کلان شهر اهواز  مشغول فعالیت هستند؛ لذا در صورتی که شما کاربر گرامی ساکن کلان شهر اهواز  می‌باشید می‌توانید با مراجعه به آدرس زیر برای خرید حضوری مراجعه نمایید:

آدرس: سیمتری . چهار راه طالقانی . بازار بزرگ کامپیوتر اهواز . طبقه اول . راهروی تیر . فروشگاه تاچ لند

ساعات  کاری شعب فیزیکی همه روزه به جز ایام تعطیلات رسمی، صبح‌ها از ساعت 9:00  الی 13:30 و بعد از ظهرها از ساعت 17:00 الی 21:30 می‌باشد.

ارسال محصولات برای چه مبالغی رایگان است؟
ارسال  محصولات برای مبالغ بیش از 500 هزار تومان رایگان است
نحوه ارسال محصول پس از ثبت و نهایی شدن سفارش، به چه صورت است؟
در  صورتی که ساکن کلان شهر اهواز باشید، کلیه سفارشاتی که تا ساعت 18 ثبت و  نهایی شوند (در صورتی که مشمول خدمات ویژه و پس از فروش تی ال شاپ نباشند)  حداکثر تا یک ساعت بعد و در همان روز از طریق پیک‌های معتمد تی ال شاپ برای  شما مشتری عزیز ارسال خواهد شد.در  صورتی که ساکن دیگر شهرهای ایران عزیزمان هستید، کلیه سفارشات یک روز پس  از ثبت سفارش (روز کاری)، در بسته بندی ایمن تحویل شرکت پست جمهوری اسلامی  ایران خواهد شد و توسط سرویس پیشتاز پست، برای شما مشتری عزیز ارسال خواهد  گردید؛ لازم به ذکر است که کلیه مرسولات ارسالی مطابق با آیین‌نامه شرکت  پست تحت پوشش بیمه خواهند بود. زمان تحویل سفارش با توجه به بعد مسافتی ما  با شما بین دو تا هفت روز کاری (در حالت عادی) متغیر است.