{{model.quantity}} کالا
سبد خرید شما خالی است.
{{item.total|number}} تومان
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.

قوانین و مقررات


کلیه  سفارشات سایر شهرهای ایران [به استثناء کلان شهر اهواز] که قبل از ساعت  10:30 صبح نهایی و تکمیل شوند، در همان روز آماده سازی و ارسال خواهند شد. بازه  زمانی تحویل سفارشات بسته به فاصله شهر اهواز تا مقصد، بین دو تا هفت روز  کاری (در شرایط عادی) خواهد بود. کلیه سفارشات با سرویس پیشتاز ارسال و تا  رسیدن به مقصد مطابق با آیین‌نامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بیمه  خواهند شد.


  • سفارشات  مشتریانی که در کلان شهر اهواز ساکن هستند، در صورتی که تا ساعت 18 ثبت و  نهایی شوند و مشمول خدمات ویژه و پس از فروش تی ال شاپ نباشند در همان روز  تحویل می‌گردد


  • خریدار  موظف است آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید.  بخصوص نام مجتمع (در صورت وجود)، شماره زنگ و پلاک منزل. تبعات و هزینه‌های  ناشی از وارد نمودن آدرس اشتباه به عهده ایشان می‌باشد.


  • عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.


  • در  صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، مشتری موظف است ظرف مدت  ۲۴ ساعت پس از تحویل گرفتن سفارش، از ساعت 9:00 الی 18 موارد مغایرت را از  طریق راه‌های ارتباطی موجود به تی ال شاپ اطلاع دهد.در صورتی که این مغایرت  از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا نباید از حالت پلمپ  خارج گردد و به همان صورت آکبند باشد.


  • بر  خلاف باور عمومی موجود که گفته می‌شود گارانتی محصول از تاریخ خرید و صدور  فاکتور آغاز می‌شود باید گفت که محصولات دیجیتال، دارای مدت زمان شروع و  پایان گارانتی مشخصی هستند که شرکت گارانتی کننده روی کارت گارانتی یا  برچسب گارانتی همراه محصول قید کرده است. شما مشتری عزیز می‌توانید از طریق  راه‌های ارتباطی سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از مدت زمان  باقیمانده گارانتی محصولی که قصد خریداری آن را دارید مطلع شوید. لازم به  ذکر است که کارت گارانتی تعداد کمی از محصولات یا درون خود جعبه محصول  هستتد (مانند برخی محصولات شرکت MSI) یا اطلاع از زمان باقی‌مانده گارانتی  آن‌ها از طریق شماره سریال پشت خود محصول و وارد کردن آن در وبسایت شرکت  گارانتی کننده (مانند محصولات لاجیتک با گارانتی اسپیرو) امکان‌پذیر است و  از آنجایی که کلیه محصولات عرضه شده در فروشگاه ما آکبند و دارای برچسب  پلمپ هستند، امکان دسترسی ما به محصول یا کارت گارانتی، جهت اعلام  باقی‌مانده اعتبار آن وجود ندارد.